نوار زنی

در این مطلب می خواهیم قیمت نوار لبه pvc  و قیمت خدمات نوار لبه را بری نوار یک میلیمتر و دو میلیمتر در انواع مختلف را برای شما معرفی کنیم.برای اطلاع از قیمت خدمات برش با ما در تماس باشید.

قیمت خدمات نوار لبه pvc به نوع نوار پی وی سی انتخاب شده بستگی دارد یعنی قیمت این خدمات برای نوار های یک میلیمتر با دو میلیمتر با عرض ۲ سانتیمتر متفاوت است.همچنین اگر نوار انتخاب شده شما نوار خاصی باشد یعنی رنگ خاصی مانند طلایی ، انوکس و … داشته باشد بهتر است برای اطلاع دقیق از قیمت دقیق این نوار ها با شماره  09144357270 تا قیمت دقیق این نوار لبه های pvc را به شما بدهیم.

قیمت خدمات نوار لبه pvc

برای چسباندن این نوار لبه ها از بهترین و مرغوب ترین چسب های موجود در بازار استفاده می کنیم تا با بهترین کیفیت اینگونه خدمات را برای شما انجام دهیم زیرا درصورت استفاده از چسب های نامرغوب این نوار ها بخوبی به لبه کار متصل نمی شوند.

نوار های لبه ۲ سانتیمتر و ۳.۵ سانتیمتر همگی در انواع مات و براق بوسیله دستگاه نوار لبه ۵ ایستگاه انجام می شود و درصورتی که قطعه در هر چهار طرف نوار شوند برای زیبایی بیشتر به سیله دستگاه کرنر زن لبه های زیباتری برای کار ایجاد می کنیم.از نوار های پی وی سی لبه در ساخت انواع کابینت ها ، پارتیشن های ام دی اف ، ملامینه و کتابخانه ها و کمد ها استفاده می شود.

قیمت نوار لبه pvc یک میلیمتر

قیمت نوار لبه pvc در نوع یک میلیمتر برای نوار های مات به ازای هر متر طول مبلغ ۴۹۰۰ می باشد.همچنین قیمت خدمات نوار لبه برای نوار های یک میلیمتر براق به ازای هر متر طول در نوع یک میلیمتر ۵۳۰۰ تومان می باشد.

قیمت نوار لبه pvc دو میلیمتر

قیمت هر متر طول نوار لبه در نوع دو میلیمتر برای نوار های مات مبلغ ۵۳۰۰ تومان و برای هر متر طول نوار براق دو میلیمتر براق مبلغ ۵۸۰۰ می باشد.